Wykładowcy w programie Executive MBA rekrutują się m.in. spośród osób, które przez dwa lata prowadziły zajęcia wraz z profesorami amerykańskimi (pierwsze edycje Szkoły). Kilkoro z nich ukończyło w USA studia MBA z zarządzania i z komunikacji społecznej. Kilkoro innych odbyło staże w School of Business CCSU. Ponadto kadrę wykładowców uzupełniają pracownicy naukowo-dydaktyczni Politechniki Wrocławskiej, praktycy spoza PWr oraz gościnnie profesorowie z uczelni amerykańskich.
Do wykładowców z najdłuższym stażem należą:
Bajcar Beata, dr E-mail: beata.bajcar@pwr.edu.pl Internet: wz.pwr.edu.pl/pracownicy/beata-bajcar Doktor psychologii, adiunkt w Zespole Psychologii i Ergonomii w Katedrze Systemów Zarządzania i Rozwoju Organizacji Politechniki Wrocławskiej. Zainteresowania naukowe oscylują wokół psychologicznych mechanizmów percepcji czasu, relacji interpersonalnych, myślenia strategicznego i psychologicznych aspektów skuteczności zarządzania. Autorka i współautorka wielu standaryzowanych metod psychologicznych. Autorka i współautorka m.in. monografii naukowych “Czas psychologiczny” oraz “Satysfakcja z pracy w zawodach z misja społeczną”, a także licznych artykułów naukowych dotyczących problematyki psychologii i zarządzania publikowanych w wydawnictwach polskich i zagranicznych. |
|
Chodak Grzegorz, dr hab., prof. uczelni E-mail: grzegorz.chodak@pwr.edu.pl Internet: wz.pwr.edu.pl/pracownicy/grzegorz-chodak Dr hab. inż. Grzegorz Chodak specjalizuje się w tematyce handlu elektronicznego i marketingu internetowego. Posiada ponad 80 publikacji naukowych dotyczących tej tematyki. Oprócz prowadzonych badań teoretycznych zajmuje się również doradztwem w zakresie prowadzenia sklepów internetowych, SEO i zarządzania logistycznego w e-handlu. |
|
Dereń Aldona, dr hab., prof. uczelni E-mail: aldona.deren@pwr.edu.pl Internet: wz.pwr.edu.pl/pracownicy/aldona-deren Doktor habilitowany nauk społecznych, profesor w Katedrze Organizacji i Zarządzania Politechniki Wrocławskiej, gdzie prowadzi zajęcia dydaktyczne z zakresu prawa gospodarczego oraz problematyki zarządzania i ochrony własności intelektualnej, a także zajmuje się działalnością naukowo-badawczą w wymienionych dziedzinach. Zainteresowania naukowe koncentruje wokół zagadnień związanych z procesami komercjalizacji i zarządzania wiedzą. Szczególną uwagę w swoich badaniach naukowych poświęca kwestii prawnej ochrony własności intelektualnej, jako narzędzia transferu wiedzy (technologii). W publikacjach naukowych oraz referatach podkreśla znaczenie zarządzania i prawnej ochrony własności intelektualnej, jako narzędzia zastosowania wiedzy, procesów, procedur i umiejętności w biznesie. |
|
Dobrowolska Anna, dr inż. E-mail: anna.dobrowolska@pwr.edu.pl Internet: wz.pwr.edu.pl/pracownicy/anna-dobrowolska Doktor nauk ekonomicznych, adiunkt w Katedrze Zarządzania Projektami, Jakością i Logistyką Politechniki Wrocławskiej. Jej zainteresowania naukowe koncentrują się wokół zagadnień związanych z zarządzaniem jakością procesów, szczególnie logistycznych oraz w organizacjach usługowych. Jest autorką lub współautorką ponad 50 publikacji z tego obszaru. Prowadzi zajęcia – w języku polskim i angielskim – z zarządzania produkcją, logistyki, zarządzania jakością i zarządzania procesami. Prowadziła szkolenia z metod doskonalenia jakością dla pracowników przedsiębiorstw oraz zajęcia z zarządzania procesami w ramach studiów podyplomowych (np. Zarządzanie Procesami Przedsiębiorstwa, Euromenedżer). Współpracuje z organizacjami naukowymi i stowarzyszeniami zajmującymi się problematyką zarządzania jakością. Jest prezesem Klubu Menedżerów Jakości. |
|
Dobrowolski Wiesław, dr inż., prof. uczelni E-mail: wieslaw.dobrowolski@pwr.edu.pl Internet: wz.pwr.edu.pl/pracownicy/wieslaw-dobrowolski Absolwent Wydziału Informatyki i Zarządzania Politechniki Wrocławskiej. Przez szereg lat pracownik naukowo-dydaktyczny, obecnie profesor dydaktyczny na Wydziale Zarządzania PWr w Katedrze Badań Operacyjnych i Inteligencji Biznesowej. Ukończył pierwszą edycję Polsko-Amerykańskiej Szkoły Biznesu (1991/92). Ma wieloletnie doświadczenie zawodowe, doradcze i dydaktyczne w zakresie zastosowań rozwiązań chmurowych, marketingu i bezpieczeństwa w Internecie. |
|
Dzidowski Adam, dr inż. E-mail: adam.dzidowski@pwr.edu.pl Internet: ksziro.pwr.edu.pl/pracownicy/adam_dzidowski Adiunkt na Wydziale Zarządzania Politechniki Wrocławskiej. Autor kilkudziesięciu publikacji naukowych z zakresu nowoczesnych form marketingu, elastycznych struktur organizacyjnych, innowacji i zarządzania kapitałem intelektualnym oraz estetyki organizacji. Współautor podręcznika akademickiego “Marketing dla inżynierów”. Prowadzi kursy autorskie i wykłady wizytujące na uczelniach zagranicznych. Zajmuje się indywidualnym doradztwem biznesowym oraz konsultacjami w ramach centrów transferu technologii, izb gospodarczych i parków przemysłowych. Współpracuje z organami administracji publicznej (m.in. z Komisją Europejską, Urzędem Miejskim Wrocławia). |
|
Harris Drew, dr E-mail: harrisdrl@ccsu.edu Internet: linkedin.com/in/drdrewharris Wykładowca naszej uczelni partnerskiej, Central Connecticut State University, specjalizujący się w takich obszarach jak przedsiębiorczość, innowacyjność i kreatywność. Specjalista ds. systemów informatycznych i technologicznych. Autor metodologii konsultingowej dla małych i średnich przedsiębiorstw, która stała się krajowym standardem dla firmy Arthur Young. Muzyk, lider zespołu, promotor bałkańskiej i romskiej muzyki dętej w Stanach Zjednoczonych. |
|
Jackson Steve E-mail: stevej1234535@gmail.com Steve is a results driven Business leader, participating in Executive Leadership Teams across multiple countries over the past 12 years within a large multi-national corporation. Graduating with an Honours Degree in Economic Geography, Steve went on to specialize in Operations management, especially in Manufacturing, Supply Chain and Logistics Steve has a passion for developing high performing teams, coaching, and mentoring talented individuals and driving improved engagement. He firmly believes that companies with exceptional leaders and highly trained and engaged employees are the companies that will succeed. |
|
Kamiński Robert, dr inż. E-mail: robert.kaminski@pwr.edu.pl Internet: ksziro.pwr.edu.pl/pracownicy/robert_kaminski Absolwent Wydziału Informatyki i Zarządzania Politechniki Wrocławskiej, specjalizuje się w problematyce zarządzania strategicznego (w tym controllingu strategicznego), podnoszenia efektywności organizacji, zarządzania zmianami organizacyjnymi oraz stosowania współczesnych koncepcji, metod i technik zarządzania. Posiada duże doświadczenie z zakresu konsultingu w branży wydobywczej, informatycznej, motoryzacyjnej, wydawniczej, energetycznej i chemicznej. Realizował (jako zewnętrzny konsultant) projekty z zakresu problematyki zarządzania strategicznego, zarządzania zmianami organizacyjnymi oraz wyznaczania wskaźników efektywności. Prowadzi liczne szkolenia w kraju i za granicą – jest m.in. profesorem wizytującym na Technicznym Uniwersytecie w Dreźnie. |
|
Klose Andrzej, mgr E-mail: andrzej.klose@gmail.com Internet: www.linkedin.com/in/andrzej-klose/ Absolwent Instytutu Filologii Romańskiej Uniwersytetu Wrocławskiego oraz EMBA XXI edycji Polsko-Amerykańskiej Szkoły Biznesu. 20+ lat doświadczenia zawodowego w nowoczesnym biznesie. Samodzielne prowadzenie złożonych projektów w rozproszonych zespołach w środowisku międzynarodowym i międzykulturowym. Wspieranie przedsiębiorstw w głębokich transformacjach organizacyjnych. Doświadczenie w stosowaniu różnorodnych metodyk projektowych – od kaskadowych po najbardziej zwinne. Trener i coach biznesu, speaker. Od lat blisko związany z branżą IT. Certified Scrum Developer®, Certified ScrumMaster®, Certified Scrum Product Owner®, Certified LeSS for Executives. |
|
Kowalski Michał J., dr inż. E-mail: michal.kowalski@pwr.edu.pl Internet: wz.pwr.edu.pl/pracownicy/michal-kowalski Adiunkt w Katedrze Systemów Zarządzania i Rozwoju Organizacji na Wydziale Zarządzania Politechniki Wrocławskiej. Doktor nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauk o zarządzaniu. Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z finansami korporacyjnymi, zarządzaniem systemami finansowymi przedsiębiorstw, rachunkowością zarządczą, projektowaniem systemów controllingu, wyceną i zarządzaniem wartością oraz controllingiem wartości. Autor kilkudziesięciu publikacji naukowych, głównie z zakresu controllingu, systemów kalkulacji kosztów i zarządzania wartością przedsiębiorstwa. Kierownik lub wykonawca projektów badawczych finansowanych ze środków UE i Narodowego Centrum Nauki. Ekspert w ministerialnym programie operacyjnym Inteligentny Rozwój. Autor i opiekun merytoryczny studiów Controller finansowy i Dyrektor finansowy. Autor wielu opracowań i ekspertyz z zakresu projektowania systemów controlingu, planów finansowych i studiów wykonalności, wycen przedsiębiorstw i aktywów niematerialnych, systemów zarządzania wartością, w tym realizowanych dla dużych spółek giełdowych i instytucji publicznych. |
|
Krokosz-Krynke Zofia, dr inż. E-mail: zofia.krokosz-krynke@pwr.edu.pl Absolwentka Wydziału Mechanicznego Politechniki Wrocławskiej. Doktor nauk ekonomicznych, MBA (studia MBA International Business ukończone w Central Connecticut State University, USA). Posiada ponadpięćdziesięcioletnią praktykę dydaktyczną na wyższych uczelniach (Politechnika Wrocławska, Wyższa Szkoła Zarządzania i Finansów we Wrocławiu, Wyższa Szkoła Handlowa we Wrocławiu, Politechnika Krakowska, Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu), gdzie prowadziła i nadal prowadzi zajęcia z zakresu zarządzania – m.in. zarządzanie produkcją, rachunek kosztów dla inżyniera, międzynarodowe aspekty zarządzania finansami, sprawozdawczość finansowa, przedsiębiorczość. W latach 1991–2014 kierowała studiami podyplomowymi Polsko-Amerykańska Szkoła Biznesu oferującymi program Executive MBA na Wydziale Informatyki i Zarządzania Politechniki Wrocławskiej. Problematykę zarządzania zna nie tylko od strony teoretycznej. Pełniąc funkcje prorektora w Wyższej Szkole Zarządzania i Finansów, zastępcy dyrektora Instytutu Organizacji i Zarządzania Politechniki Wrocławskiej czy przewodniczącej Rady Nadzorczej Spółdzielni Mieszkaniowej „Szóstka” we Wrocławiu, miała okazję zetknąć się z praktycznymi aspektami podejmowania decyzji menedżerskich. Swoją wiedzą dzieliła się współpracując z firmą konsultingową International Economic Law Office Wrocław. Przeprowadziła wiele szkoleń, m.in. dla Toshiby (2009), Cushman&Wakefield (2009), Zakładów Chemicznych „Dwory” S.A. (2000–2001), Zakładów Chemicznych „Rokita” S.A.(1999–2000), Prosper Banku (1997), KGHM (1997) oraz dla Polskiej Telewizji Kablowej na zlecenie World Cable Communication (1996). |
|
Kurkovsky Stan, dr E-mail: kurkovsky@ccsu.edu Internet: linkedin.com/in/kurkovsky Praktyk agile z ponad 25-letnim doświadczeniem zawodowym w przemyśle i środowisku akademickim. Został przeszkolony jako Certified Scrum Master przez dr Jeffa Sutherlanda, jednego z 17 sygnatariuszy Agile Manifesto i współtwórcę Scrum. Wykładowca w zakresie zwinnej inżynierii oprogramowania w naszej uczelni partnerskiej – Central Connecticut State University. Jako dyrektor-założyciel CCSU Software Engineering Studio od 2014 r., zarządzał ponad 100 zespołami programistycznymi pracującymi nad projektami rozwoju oprogramowania dla dużych i małych firm, organizacji non-profit i organizacji społecznych. |
|
Malec Piotr, mgr inż. E-mail: pimalec@piotrmalec.pl Internet: www.piotrmalec.pl Posiada kilkunastoletnie doświadczenie we wdrożeniach systemów informatycznych oraz hurtowni danych dla instytucji finansowych w Polsce i w USA. Prowadził projekty dla kluczowych polskich banków i wspomagał je w rozwiązywaniu problemów informatycznych. Od kilku lat zajmuje się także zagadnieniami dotyczącymi bezpieczeństwa transakcji, identyfikacji biometrycznej i ochrony danych oraz przeciwdziałania praniu pieniędzy. Kierował projektami związanymi z określaniem strategii informatycznych, definiowaniem wymagań, wyborem i wdrażaniem systemów informatycznych, prowadzeniem negocjacji z dostawcami, zapewnieniem jakości. |
|
Marciniak Lilianna, mgr E-mail: lilianna.marciniak@gmail.com Konsultant i trener z ponaddwudziestoletnim stażem. Specjalizuje się w obszarach dotyczących kierowania ludźmi i komunikacji, optymalizacji procesów zarządzania, standardów sprzedaży i obsługi klienta. Prowadzi szkolenia i doradztwo dla firm produkcyjnych i handlowych oraz IT. Absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego. Ukończyła również podyplomowe Studium Przedsiębiorczości oraz Studium Komunikacji Społecznej w Organizacji i Zarządzaniu prowadzone przez Central Connecticut State University przy Politechnice Wrocławskiej. Jest ponadto absolwentką Studium Podyplomowego Marketingu na Wydziale Gospodarki Narodowej Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Współpracuje z Politechniką Wrocławską i Dolnośląską Szkołą Wyższą, prowadząc w ramach studiów podyplomowych zajęcia z zakresu komunikacji organizacyjnej, zarządzania zespołami i projektami. |
|
Mazurek Emilia, dr E-mail: emilia.mazurek@pwr.edu.pl Doktor nauk humanistycznych w dyscyplinie pedagogika. Adiunkt w Katedrze Badań Edukacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego. W latach 2010–2022 pracownik naukowo-dydaktyczny na Politechnice Wrocławskiej, gdzie nadal prowadzi zajęcia dla doktorantów, nauczycieli akademickich i słuchaczy PASB. Zainteresowania naukowe koncentruje wokół problematyki edukacji dorosłych, przede wszystkim narracji, kompetencji narracyjnej, narracyjnego uczenia się i budowania kapitału narracyjnego w perspektywie biograficznej. Autorka i współautorka monografii naukowych oraz licznych artykułów w czasopismach i pracach zbiorowych o zasięgu ogólnopolskim i międzynarodowym. Wyróżniona Medalem Komisji Edukacji Narodowej za szczególne zasługi dla oświaty i wychowania, przyznanym przez Ministerstwo Edukacji Narodowej w 2020 roku. |
|
Mielczarek Bożena, dr hab. inż., prof. uczelni E-mail: bozena.mielczarek@pwr.edu.pl Internet: wz.pwr.edu.pl/pracownicy/bozena-mielczarek Profesor uczelni na Wydziale Zarządzania Politechniki Wrocławskiej. Autorka i współautorka licznych, opublikowanych w kraju i za granicą, artykułów naukowych na temat zastosowania metod symulacyjnych w zarządzaniu oraz prac o przeznaczeniu dydaktycznym, poświęconych zagadnieniom modelowania symulacyjnego. Główny obszar zainteresowań badawczych to wykorzystanie metod symulacji komputerowej w zarządzaniu, szczególnie w ochronie zdrowia, logistyce i demografii. Członek zespołu ekspertów Research Executive Agency (REA) przy Komisji Europejskiej do oceny wniosków w Siódmym Programie Ramowym Horyzont 2020. Od 2014 roku – kierowniczka studiów podyplomowych Polsko-Amerykańska Szkoła Biznesu. |
|
Obszarny Magdalena, mgr E-mail: magdaobszarny@gmail.com Dziennikarka i prezenterka telewizyjna, medioznawca, szkoleniowiec. Autorka programów i reportaży dla TVP. Wykładowca Uniwersytetu SWPS. Prowadzi zajęcia i szkolenia z teorii i praktyki kontaktów z mediami, wystąpień publicznych, pracy z kamerą i mikrofonem, autoprezentacji, zarządzania wizerunkiem, komunikowania obrazem. Filmuje i montuje, ale jej największą pasją jest fotografia, szczególnie przyrodnicza. |
|
Paszkowska Gabriela, dr inż., prof. uczelni E-mail: gabriela.paszkowska@pwr.edu.pl Internet: wggg.pwr.edu.pl/pracownicy/gabriela-paszkowska Jest absolwentką pierwszej edycji Polsko-Amerykańskiej Szkoły Biznesu (IBS) na Politechnice Wrocławskiej i już wtedy została jednym z jej wykładowców. Dzięki programowi USAID wspierającemu tworzenie szkoły biznesu na Politechnice Wrocławskiej, ukończyła studia MBA w Central Connecticut State University. Jest również absolwentką Politechniki Wrocławskiej i wieloletnim pracownikiem Uczelni. W pracy dydaktycznej i naukowej zajmuje się zagadnieniami ekonomiki i finansów przedsiębiorstw oraz analiz strategicznych. Wykonała wiele prac dla przemysłu z tego zakresu – m.in. analizy opłacalności inwestycji i biznesplany. Prowadzi wiele szkoleń i zajęć w ramach studiów podyplomowych – otwartych lub kierowanych do przedsiębiorstw. W okresie trzech kadencji pełniła funkcję zastępcy dyrektora Instytutu Górnictwa Politechniki Wrocławskiej. Obecnie, już drugą kadencję pełni funkcję prodziekana na Wydziale Geoinżynierii, Górnictwa i Geologii Politechniki Wrocławskiej. |
|
Ropuszyńska-Surma Edyta, dr hab. inż., prof. uczelni E-mail: edyta.ropuszynska-surma@pwr.edu.pl Internet: ksziro.pwr.edu.pl/pracownicy/edyta_ropuszynska-surma Profesor uczelni w Katedrze Systemów Zarządzania i Rozwoju Organizacji na Wydziale Zarządzania Politechniki Wrocławskiej. Posiada wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych z mikro- i makroekonomii, struktur rynku i ich regulacji oraz funduszy unijnych. Od wielu lat zajmuje się problematyką zmian o charakterze systemowym w sektorze energetycznym, bada ekonomiczne efekty tych zmian, ich wpływ na podmioty sektora (w tym na efektywność inwestycji), strukturę rynku, strategię. Interesuje się regulacjami ekonomiczno-prawnymi, badaniami foresightowymi. Kierowniczka studiów podyplomowych dla kadr zarządzających, kierowniczka lub koordynatorka projektów związanych z bezpieczeństwem energetycznym i rozwojem energetyki. Autorka i współautorka wielu publikacji, również związanych z rozwojem energetyki, uczestniczka grantów i prac eksperckich poświęconych głównie ekonomicznym aspektom w energetyce (m.in. strategii energetycznej Dolnego Śląska). |
|
Sipak Anna, mgr E-mail: anna.sipak@pwr.edu.pl Absolwentka Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu na Wydziale Edukacji Muzycznej (Edukacja Muzyczna, Prowadzenie Zespołów Wokalnych i Wokalno-Instrumentalnych) oraz na Wydziale Kompozycji, Dyrygentury, Teorii Muzyki i Muzykoterapii (Dyrygentura Symfoniczno-Operowa). W swojej działalności zawodowej skupia się na prowadzeniu zespołów wokalnych i chórów, pracy z głosem i muzykoterapią osób starszych. Od 2015 roku prowadzi Kameralny Chór Politechniki Wrocławskiej, łączący studentów, pracowników i absolwentów uczelni, pasjonujących się wspólnym wykonawstwem muzyki. Jest jednym z dyrygentów działających w ramach programu Narodowego Forum Muzyki Akademia Chóralna. Współpracuje z wieloma instytucjami (m.in. z Wrocławskim Centrum Rozwoju Społecznego, Ośrodkiem Postaw Twórczych Zamek czy Miejskim Centrum Usług Socjalnych), prowadząc zbiorowe i indywidualne zajęcia z emisji głosu, terapię zajęciową oraz naukę gry na instrumentach. |
|
Szczurowski Leopold, dr inż., prof. uczelni E-mail: leopold.szczurowski@pwr.edu.pl Internet: wz.pwr.edu.pl/pracownicy/leopold-szczurowski Absolwent Wydziału Informatyki i Zarządzania Politechniki Wrocławskiej, związany z Uczelnią od czasu studiów. Przez wiele lat pracownik naukowo-dydaktyczny, aktualnie profesor dydaktyczny na Wydziale Zarządzania PWr. Prowadził zajęcia również na Politechnice Opolskiej, Uniwersytecie Wrocławskim, w Wyższej Szkole Zarządzania i Finansów we Wrocławiu, Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu i Wyższej Szkole Menedżerskiej w Legnicy. Staże i praktyki zawodowe realizował w Niemczech (Rassellstein AG, Rhone Soft GmbH i ILTIS GmbH). Doświadczony menedżer – był prezesem spółki cywilnej Centrum Analiz Systemów Informacyjnych „CASI”, zastępcą kierownika Instytutu Organizacji i Zarządzania, obecnie pełni funkcję zastępcy kierownika Katedry Badań Operacyjnych i Inteligencji Biznesowej na Wydziale Zarządzania PWr. Jego zainteresowania koncentrują się wokół modelowania procesów biznesowych w organizacji; ontologii i metod analizy w systemach wspomagania decyzji; hurtowni danych dla inteligencji biznesowej; algorytmów finansowania procesów biznesowych w złożonej organizacji, a także zastosowania informatyki w zarządzaniu. Jest autorem komputerowych gier kierowniczych, symulatora ekonomiczno-finansowego, polskiej wersji gry ekonomicznej INVESTOR-INDUSTRIE oraz dydaktycznej hurtowni danych. Projektował i wdrażał systemy informatyczne na potrzeby Uczelni i otoczenia biznesowego, m.in. dla ZEC S.A. (obecnej Kogeneracji), Prokom S.A., BOOM s.c., oraz w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka. |
|
Wilczyńska Agnieszka, mgr E-mail: agnieszka.wilczynska@pwr.edu.pl Absolwentka Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. W latach 1982–2003 nauczyciel akademicki Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu i Politechniki Wrocławskiej. Od roku 2004, po zdaniu egzaminu państwowego w Ministerstwie Finansów i uzyskaniu uprawnień audytora wewnętrznego sektora finansów publicznych, pracuje jako audytor wewnętrzny Politechniki Wrocławskiej. W latach 1996–2019 trener biznesu i szkoleniowiec – wykłady i warsztaty dotyczące: strategii finansowej i opodatkowania przedsiębiorstw; zarządzania finansami firmy, budżetowania i finansowych aspektów marketingu; realizacji, rozliczania i trwałości projektów finansowanych z funduszy strukturalnych UE i programów ramowych w szkołach wyższych; działalności gospodarczej w uczelniach; problemów związanych z pomocą publiczną, zagrożeń i ryzyk związanych z zamknięciem oraz okresem trwałości projektów; realizacji projektów w ramach programów ramowych UE. |
|
Zaleski Przemysław, dr E-mail: przemyslaw.zaleski@pwr.edu.pl Internet: wz.pwr.edu.pl/pracownicy/przemyslaw-zaleski Od 2015 r. pracownik naukowo-dydaktyczny Politechniki Wrocławskiej na Wydziale Zarządzania. Autor licznych publikacji poświęconych sektorowi energii, gazu, ropy, OZE. Od 2015 r. Senior Fellow Fundacji Pułaskiego w Warszawie. Karierę zawodową rozpoczął w 1999 r. jako doradca w firmach konsultingowych. Jest współautorem kilkudziesięciu opracowań biznesowych, analiz, diagnoz, strategii i programów naprawczych. Wśród firm, dla których realizował projekty biznesowe i warsztaty szkoleniowe znajdują się m.in.: KGHM Polska Miedź, Kogeneracja, Poczta Polska, Ruch, Hochland, elektrownie (Bełchatów i Opole), porty lotnicze LOT, Metalplast, MPEC Konin, a także spółki miejskie oraz organy administracji samorządowej i rządowej (Urząd Marszałkowski we Wrocławiu, Urząd Regulacji Energetyki, Ministerstwo Skarbu Państwa, Ministerstwo Gospodarki, Ministerstwo Środowiska). Od 1999 r. związany z sektorem energetycznym – pracował jako doradca i menedżer wysokiego szczebla w koncernach: Tauron, Enea, PERN, Energa, Towarowa Giełda Energii, PKN Orlen. W swojej karierze odpowiadał za wiele obszarów działalności, w tym za rozwój infrastruktury sieciowej dla dystrybucji energii, budowę i zarządzanie źródłami wytwórczymi (elektrowni gazowo-parowych CCGT, farm wiatrowych, pv czy elektrowni wodnych). Jego główną specjalizacją jest zarzadzanie obszarem tradingu, sprzedaży i obsługą klientów energii oraz gazu. |
|
Zymonik Krzysztof, dr, prof. uczelni E-mail: krzysztof.zymonik@pwr.edu.pl Internet: wz.pwr.edu.pl/pracownicy/krzysztof-zymonik Absolwent kierunku Prawo na Uniwersytecie Wrocławskim, doktor nauk ekonomicznych, profesor uczelni w Katedrze Organizacji i Zarządzania Politechniki Wrocławskiej, gdzie prowadzi zajęcia dydaktyczne z zakresu prawa. Posiada pięcioletnią praktykę zawodową (jako prawnik) w organizacjach gospodarczych. Jest wykładowcą we Wrocławskim Centrum Transferu Technologii. Jego zainteresowania naukowo-badawcze koncentrują się wokół zagadnień związanych z odpowiedzialnością producentów za produkt (product liability) i prawami konsumenta, ukierunkowanych na zarządzanie organizacjami. |
Promotorzy:
- dr Jolanta Babiak
- dr Beata Bajcar
- dr hab. inż. Grzegorz Chodak, prof. uczelni
- dr hab. Aldona Dereń, prof. uczelni
- dr inż. Anna Dobrowolska
- dr inż. Wiesław Dobrowolski, prof. uczelni /członek Komisji Rekrutacyjnej/
- dr inż. Adam Dzidowski
- dr inż. Robert Kamiński
- dr inż. Michał Kowalski
- dr inż. Zofia Krokosz-Krynke, MBA
- prof. dr hab. inż. Dorota Kuchta
- dr inż. Mariusz Mazurkiewicz, prof. uczelni
- dr hab. inż. Rafał Michalski, prof. uczelni
- dr hab. inż. Bożena Mielczarek, prof. uczelni /przewodnicząca Komisji Rekrutacyjnej/
- dr Jagoda Mrzygłocka-Chojnacka
- dr Marta Nowakowska
- dr inż. Gabriela Paszkowska, MBA, prof. uczelni
- dr inż. Agnieszka Potocka
- dr inż. Ewa Prałat /członkini Komisji Rekrutacyjnej/
- dr hab. inż. Edyta Ropuszyńska-Surma, prof. uczelni
- dr inż. Leopold Szczurowski, prof. uczelni
- dr inż. Anna Zabłocka-Kluczka